Faq


Najczęściej zadawane pytania


Jak działa HG?

Na Hotel GateWay prezentujemy Państwu unikatowe hotele w Polsce i w Europie wybrane przez zespół naszych ekspertów. Są to miejsca, w których sami zatrzymalibyśmy się i które polecilibyśmy swoim najlepszym przyjaciołom. Nasze hotele opatrzone są recenzją i subiektywnym opisem. Radzimy jaki pokój ma najlepszy widok, jakiego dania z karty hotelowej restauracji nie można przegapić a nawet jaka lektura umiliłaby Państwu pobyt. Podpowiadamy dokąd wybrać się na wieczorny spacer oraz gdzie napić się lokalnego piwa.

Nasze hotele regularnie publikują specjalne oferty na swoje usługi. Staramy się, aby każda z tych ofert pozytywnie Państwa zaskoczyła i sprawiła, że pobyt w hotelu będzie naprawdę wyjątkowy. Dokonując zakupu vouchera na naszej stronie uzyskują Państwo prawo do skorzystania z oferty. Konieczne jest jednak zarezerwowanie pokoju na konkretną datę bezpośrednio w hotelu, korzystając z numeru telefonu lub strony internetowej podanej na profilu hotelu.


Dlaczego mam zaufać wyborom HG?

Każdy hotel, który pojawia się na stronie Hotel GateWay musi być naprawdę wyjątkowy, co sprawdzane jest przez naszych ekspertów. Nie pobieramy opłaty od hoteli za prezentację swojego profilu, dlatego nie jest to element decydujący o pojawieniu się hotelu na stronie. Hotele wynagradzają nas jedynie za oferty sprzedane za pośrednictwem naszej strony. Nie jesteśmy również opłacani za polecanie restauracji, barów i innych miejsc, o których możecie przeczytać w naszych recenzjach. Jesteśmy zespołem niezależnych recenzentów, który zdaje się tylko na własny gust i doświadczenie.


Kim są eksperci HG?

Nasi eksperci są zespołem niezależnych recenzentów, którzy zdają się na własny gust i doświadczenie. Niezależnie i anonimowo odwiedzają wybrane wspólnie miejsca i opisują swoje wrażenia, dając przy tym rady i wskazówki, których udzieliliby swoim własnym znajomym. Nasi recenzenci nie są w żaden sposób wynagradzani przez hotele, które odwiedzają.


Czy wszystkie hotele na stronie sprzedają vouchery?

Nie. Hotele, które aktualnie prowadzą sprzedaż swoich voucherów znaleźć można w zakładce Oferty.


Czy transport z lotniska/dworca do hotelu jest wliczony w cenę?

Transport najczęściej nie jest wliczony w cenę pokoju, ale zazwyczaj możliwe jest zorganizowanie takiego transportu za dodatkową opłatą kontaktując się z recepcją hotelu.


Czy muszę się zarejestrować, aby kupić voucher?

Dostęp do katalogu hoteli oraz recenzji jest możliwy dla każdego użytkownika strony. Rejestracja na portalu jest konieczna w przypadku, kiedy zechcą Państwo zakupić ofertę prezentowaną przez hotel.


W jaki sposób mogę być pewny , że oferta dojdzie do skutku?

Oferta zostanie zrealizowana, gdy voucher zostanie wykupiony przez minimalną ilość osób.


Czy mam pewność, że hotel zrealizuję voucher zakupiony na Hotel GateWay?

Wszystkie hotele, które oferują sprzedaż usług poprzez nasz serwis, zobowiązane są umową partnerską do honorowania voucherów Hotel GateWay i wykonania usługi opisanej w ofercie.


Jak długo kupon jest ważny?

Okres, w którym można zrealizować Voucher, określony jest w warunkach każdej oferty. Widoczny jest również na samym voucherze.


Czy kupony są imienne?

Nie. Kupony nie są imienne, co oznacza ,że z usługi może skorzystać każda osoba będąca w posiadaniu kuponu.


Czy mogę podarować kupon innej osobie?

Tak kupon można podarować innej osobie, np. w formie prezentu.


W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Dla Państwa wygody przygotowaliśmy 3 formy płatności: kartą kredytową, przelewem bankowym lub płatnością w systemie PayPal.


Kupiłem kupon. Co dalej?

Po otrzymaniu na maila vouchera należy skontaktować się z hotelem i dokonać rezerwacji podając unikalny kod vouchera. Możliwość rezerwacji w preferowanym przez Państwa terminie zależy od dostępności pokoi w danym hotelu. Voucher należy wydrukować i zatrzymać do czasu realizacji oferty w danym hotelu. Jeżeli nie otrzymali Państwo kuponu na podany adres e-mail, prosimy skontaktować się z nami. Kupon można też wydrukować z Państwa profilu na stronie Hotel GateWay.


Czy zwrot kuponu jest możliwy?

Każdy użytkownik, który zakupił voucher na usługi hotelowe na stronie Hotel GateWay ma 10 dni na zwrot vouchera bez podania powodu. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres administratora office@hotelgateway.pl, pochodzącą z adresu e-mail, pod którym dany użytkownik jest zarejestrowany. W wiadomości należy podać numer niewykorzystanego vouchera oraz preferowaną formę zwrotu:

- przelew na konto bankowe
  (prosimy o dane do przelewu: nr konta bankowego, adres)

- zwrot na kartę
  (o ile płatność dokonana została w ten sposób)


Kliknąłem kup teraz ale nie zapłaciłem. Czy mogę zrezygnować?

Tak. Oferta jest ważna dopiero w momencie wpłaty. Niedokonanie wpłaty równoznaczne jest z rezygnacją z oferty.


Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Hotel na Państwa , życzenie wystawi fakturę VAT lub rachunek.


Jak mogę zaktualizować dane w moim profilu?

Aby zaktualizować dane w profilu należy zalogować się na stronie Hotel GateWay, kliknąć na ikonę "profil" w prawym górnym rogu, a następnie "edytuj profil" u dołu. Następnie należy zapisać zmiany.


Jak mogę zarezerwować pokój w hotelu?

Hotel GateWay nie prowadzi rezerwacji pokoi hotelowych. W celu dokonania rezerwacji należy zadzwonić na numer telefonu do rezerwacji, lub wejść na stronę internetową hotelu. Numer telefonu oraz link do strony znajduje się na profilu każdego z hoteli. Należy pamiętać aby przy rezerwacji podać unikalny kod vouchera Hotel GateWay.


W jaki sposób mogę wybrać rodzaj pokoju?

Rodzaj pokoju zależy od warunków konkretnej oferty, jeśli oferta przewiduje możliwość wyboru, należy go dokonać podczas rezerwacji, kontaktując się bezpośrednio z hotelem.


Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?


Skontaktuj się z nami przesyłając swoje pytanie



W trosce o komfort i bezpieczeństwo Państwa płatności
akceptujemy karty kredytowe, przelewy elektroniczne
oraz płatności systemu pay pal.

© 2011 Hotel GateWay. Wszystkie prawa zastrzeżone. O Nas | Oferty | Katalog | FAQ | Kontakt | Regulamin